Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z External link opens in new tab or windowZakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).



DOSTOPNOST INFORMACIJ

Parketarna Jager d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Parketarna Jager d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

  • dostopnost artiklov (vsak artikel naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV

Ponudbe, ki so izdelane kot rezultat povpraševanja preko spletne strani so informativne narave in za Parketarna Jager d.o.o. niso obvezujoče. Takšno povpraševanje se načeloma izvaja za artikle, ki jih na spletu ni, so pa del naše redne ponudbe (talne obloge).

  

NAČINI PLAČILA

Parketarna Jager d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu

z nakazilom na račun Parketarna Jager d.o.o. po ponudbi/predračunu*

s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro)*

*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Na prevzemnem mestu Parketarna Jager d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

 

IZDAJA RAČUNA

Parketarna Jager d.o.o. po prevzemu naročenih artiklov kupcu pošlje račun na e-mail ali natisnjenega po pošti.. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

CENE

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Parketarna Jager d.o.o. kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu je možno unovčitev darilnih bonov.

 

PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Parketarna Jager d.o.o..

 

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@parketarna-jager.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno ali po pošti na naslov podjetja: Parketarna Jager d.o.o., Proseniško 14, 3230 Šentjur

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku breko bančnega nakazila na transakcijski račun, ki ga je predložil kupec, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila External link opens in new tab or windowzakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Ko vračate artikle prodajalcu (Parketarna Jager d.o.o.), morate priložiti priložite kopijo računa.

Artikle lahko vrnete osebno na prevzemnem mestu ali jih pošljete na naslov prodajalca Parketarna Jager d.o.o, Proseniško 14, 3230 Šentjur.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Parketarna Jager d.o.o. račun.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja in v procesu. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na External link opens in new tab or window051 654 430 ali nam pišete na External link opens in new tab or windowinfo@parketarna-jager.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavila ena od hitrih pošt in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov External link opens in new tab or windowinfo@parketarna-jager.si ali po telefonu na številko 051 654 430. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, nalepke hitre pošte in pa opis poškodbe.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. V kolikor kupec ne najde informacije o garanciji lahko kupec kontaktira Parketarna Jager d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 12 mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

PREVZEM ARTIKLOV VRNJENIH IZ OBRAVNAVE GARANCIJE ALI STVARNE NAPAKE

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Parketarna Jager d.o.o., Proseniško 14, 3230 Šentjur. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni, na Parketarna Jager d.o.o., in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Vrnjene artikle v Parketarna Jager d.o.o., Proseniško 14, 3230 Šentjur pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

 

DOSTAVA

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

Cena standardne dostave (na dom v 2-4 dneh) za paket do 2 kg je 7,00 + ddv €.

External link opens in new tab or windowDPD večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po odpremi. V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja Parketarna Jager d.o.o., (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila po ponudbi/predračunu.

DPD za nas dostavlja pakete do 50 kg.

V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom, se strošek dostave poveča.

Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas bo DPD kontaktiral za nov termin dostave po telefonu. Za nov način/termin prevzema se dogovorite z dostavljavcem DPD-ja.

Parketarna Jager d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah. Kupec pri tem ne bo imel nobenih dodatnih stroškov za dostavo.

Paket gre od nas v najhitrejšem možnem času.

Artikli, naročeni na Parketarna Jager d.o.o., gredo na pot v najkrajšem možnem času. Naše logistične sisteme optimiziramo iz leta v leto, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi in naročilo oddano do dopoldneva, gredo na pot običajno še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v našem prodajno razstavnem salonu Parketarna Jager d.o.o., Proseniško 14, 3230 Šentjur. Če želite artikel še isti dan osebno prevzeti, je potrebno oddati naročilo najkasneje do 15:00 ure. Priporočamo, da pred naročilom pokličete in preverite zalogo ter nas opozorite, da želite prevzem opraviti isti dan.

Strošek dostave

Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema je odvisen od teže paketa.

Brezplačna dostava

Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo. Brezplačna dostava velja za artikle, ki so prodani z vgradnjo.

DOBAVNI ROKI

O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. ne dobavljivih artiklih vas bomo preko e-pošte ali telefona sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti artiklov je naročilo lahko razdeljeno na več odprem (pošiljk). Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Parketarna Jager si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah. Kupec pri tem ne bo imel nobenih dodatnih stroškov za dostavo.

Za artikle, ki niso na zalogi, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, nas kontaktirajte preko elektronske pošte ali kontaktnega obrazca za povpraševanje. Ko bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte ali telefona.

Za dostavo poskrbi DPD, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni od odpreme.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 051 654 430 ali pošljite External link opens in new tab or windowelektronsko pošto.



VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Parketarna Jager d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

 

KOMUNIKACIJA

Parketarna Jager d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

 

OCENE MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti podjetja, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Parketarna Jager d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne strani, pred dokončno objavo pa jih Parketarna Jager d.o.o. pregleda. Parketarna Jager d.o.o. ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Parketarna Jager d.o.o. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Parketarna Jager d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Parketarna Jager d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Parketarna Jager d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na Parketarna Jager d.o.o.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Parketarna Jager d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Parketarna Jager d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Parketarna Jager d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Parketarna Jager d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Parketarna Jager d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Parketarna Jager d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Parketarna Jager d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Parketarna Jager d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Parketarna Jager d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Parketarna Jager d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Parketarna Jager d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 654 430 ali po elektronski pošti na External link opens in new tab or windowinfoExternal link opens in new tab or window@parketarna-jager.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova External link opens in new tab or windowinfo@parketarna-jager.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Parketarna Jager d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Parketarna Jager d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Parketarna Jager d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!